Logare clienti
Ti-ai uitat parola?
Total produse in cos: 0     |     Total de plata: 0 Lei
 
Obiecte sanitare            Oferte speciale            Parteneri            Cos cumparaturi            Contact
 
Catalog obiecte sanitare
- Obiecte Sanitare
- Tutti Solution
- Absolut Project Design
Termeni si conditii

S.C. TUTTI SOLUTION S.R.L. OUTLET GRANDI FIRME 

I. Definitii:

A.    Cumparator (utilizator-partener) persoana care utilizeaza serviciile acestui website (vizualizare, accesare de informatii, browsing, inregistrare, cereri de produse si servicii , etc.)

B.     Furnizorul (Vanzatorul) sau www.obiectesanitare.com.ro - se refera S.C. TUTTI SOLUTION S.R.L care poate detine informatii despre Utilizator, ca si persoana fizica, pe care acesta le-a oferit (de exemplu printr-o cerere sau printr-un formular de inregistrare, contract etc.). Aceste informatii pot include, printre altele, numele si prenumele utilizatorului, adresa (inclusiv electronica), numere de telefon, informatii care ajuta la facturarea si livrarea comenzii. Furnizorul nu poate fi tras la raspundere sub nici o forma pentru eventualele neplaceri cauzate de furnizarea de catre clienti a unor informatii incorecte sau incomplete.

C.    Comanda –  Exprimarea ferma a optiunii cumparatorului de a achizitiona produsele oferite spre  vanzare de catre  vanzator. (prin adaugarea ,,in cos’’, e-mail sau telefonic).

D.    Pret –  contravaloarea produselor oferite spre vanzare de catre vanzator.

E.    Plata – achitarea contravalorii produselor cumparate prin Numerar, Ordin de plata, Cash ramburs.

F.     Termen de livrare –  Intervalul de timp scurs din momentul achitarii integrale a produselor cumparate, (sau a unui avans de 30 % in cazul livrarii cu plara cash ramburs) si pana  in momentul in care cumparatorul intra in posesia marfurilor.

II. Comenzi, plata si livrare

Comenzile transmise prin intermediul magazinului virtual

  1. Pentru finalizarea oricare comenzi este necesar sa va creati un cont, toate campurile pentru acest cont sunt obligatorii.
  2. Produsele comandate prin intermediul website-ului  vor fi confirmate direct de catre un reprezentatnt al magazinului, prin intermediul e-mail-ului, considerat comanda ferma.
  3. Toate produsele de pe website-ul www.obiectesanitare.com.ro sunt incadrate pe categorii si subcategorii, aceasta asezare se face atat pe baza experientei noastre, cat si a sugestilor furnizorilor, dar anumite produse pot fi incadrate la mai multe grupe si subgrupe, deci va rugam solicitatarea informatiilor exacte de la reprezentantii www.obiectesanitare.com.ro, fie prin e-mail sau telefonic; reclamatiile ulterioare nefiind considerate valide.
  4. Preturile produselor: GRESIE,  FAIANTA, KLINKER reprezinta valoarea unui  m2.
  5. Preturile produselor:  KLINKER, trepte, contratepte, plinte, rampa, colt, reprezinta pretul unei bucati.
  6. Preturile produselor: ADEZIVI, CHIT DE ROST, HIDROIZOLATII, reprezinta pretul unei bucati. Unitatile de masura fiind kg.
  7. Pe baza comenzii electronice, se pot solicita mostre, acestea vor fi facturate catre client, platibile ramburs la livrare. Pretul mostrelor va fi dedus din contravaloarea comenezii, daca aceasta corespund  cu comanda, in cazul solicitarii altor mostre, clientul va plati si aceste mostre. Singurele mostre deduse din valoarea facturii vor fi doar cele care fac parte dintre produsele achizitionate. Pretul mostrelor include costul produsului, calculate din valoarea pe m2, iar transportul va fi facturat separat, totalul fiind achitat ramburs, prin ordin de plata sau cu cardul de catre client.
  8. Clienti pot comanda oricand, in orice interval al unei zile, saptamani, an, dar confirmarea disponibilitatii produselor, de catre furnizor, va fi facuta in maximum 24 de ore, de la data primei zile lucratoare, anterioare comenzii.
  9. Orice comanda pentru mostre se considera comanda ferma, iar clientul are obligatia sa plateasca integral aceasta comanda.
  10. Comenzile pentru marfa, si transport, confirmate in scris de catre client si acceptate de catre reprezentantii nostrii, in functie de disponibilitati, vor fi facturate catre client.
  11. Comenzi direct la showroom:
    1. Clientii pot comanda prin intermediul magazinului virtual, confirma comanda impreuna cu reprezentantii nostri, ulterior putand sa se prezinte la unul din urmatoarele magazine:

                                                             i.      B-dul Preciziei nr. 3, Sectorul 6, Bucuresti, Romania.

                                                            ii.      Str. Valea Cascadelor nr. 23, Sectorul 6, (in cinta Expoconstruct, Stand A9).

                                                           iii.      B-dul Mihai Bravu, nr 510, Sectorul 3, BucurestiRomania.

                                                           iv.      Strada Tunari, nr 43, in incinta Tomas Ville, loc Voluntari, Jud. Ilfov, Romania.

in aceste locatii clientii au posibilitatea sa vizualizeze produsele, sa compare, sa accepte comanda sau sa o refuze.

    1. Produsele comandate si neachitate de catre clienti vor sta la dispozitia acestore 48 de ore, de la data confirmarii in scris a comenzii; in cazul neachitarii sau a neprezentarii la unul dintre magazinele descrise mai sus, furnizorul are dreptul sa anuleze comanda, fara a exista posibilitatea de a fi cerute daune interese din partea clientului. Cele 48 de ore reprezinta doua zile calendaristice de la data comenzii, si doua zile lucratorare, in cazul in care comanda a fost data in afara orelor de lucru ale furnizorului.
  1. Anularea, modificarea, suplimentarea comenzilor:
    1. Clientii pot anula, modifica sau suplimenta comenzile cu minimum 24 de ore inainte de livrare prin intermediul magazinului virtual, sau la unul dintre punctele de lucru descrise mai jos:

                                                             i.      B-dul Preciziei nr. 3, Sectorul 6, Bucuresti, Romania.

                                                            ii.      Str. Valea Cascadelor nr. 23, Sectorul 6, (in cinta Expoconstruct, Stand A9).

                                                           iii.      B-dul Mihai Bravu, nr 510, Sectorul 3, BucurestiRomania.

                                                           iv.      Strada Tunari, nr 43, in incinta Tomas Ville, loc Voluntari, Jud. Ilfov, Romania.

    1. Anularea, suplimentarea sau modificarea comenzii se face in scris, prin e-mail, fax sau la sediile furnizorului doar prin acceptarea de catre furnizor, daca clientul are motive intemeiate de renuntare, marfa nu corespunde din punct de vedere calitativ, nu este disponibila in stoc, are vicii de productie.
    2. Produsele comandate si neachitate de catre clienti vor sta la dispozitia acestore 48 de ore, de la data confirmarii in scris a comenzii, in cazul neachitarii sau a neprezentarii la unul dintre magazinele descrise mai sus, furnizorul are dreptul sa anuleze comanda, fara a putea sa fie cerute daune interese din partea cleintului. Cele 48 de ore reprezinta doua zile calendaristice de la data comenzii, si doua zile lucratorare, in cazul in care comanda a fost data in afara orelor de lucru ale furnizorului.
  1. Plata produselor:
    1. Clientul persoana fizica sau juridica, are obligatia sa verifice inainte de achitarea produselor, calitatea si valabilitatea stocului, direct la depozitul nostru din Bucuresti, fie personal sau prin delegat.
    2. Orice reclamatie ulterioara este considerate nula, nefiind sustenabila in fata reprezentantilor nostri.
    3. Produsele comandate si acceptate de catre client, in scris, transformate in facturi fiscale vor fi  achitate integral de catre client prin ordin de plata in contul nostru, card bancar, sau direct la una dintre locatiile noastre, cu bon fiscal sau chitanta in functie de statutul persoanei, fizica sau juridica.
    4. Plata ramburs se poate realiza doar in cazul achitarii unui avans de minim 30%(treizeci la suta) din valoarea cu t.v.a. a cantitatii comandate.
  2. Livrarea produselor:
    1. Clientul persoana fizica sau juridica, in urma comenzilor ferme scrise, a acceptarii produselor, dupa verificarea calitatii, poate solicita transport din partea furnizorului sau poate folosi mijloace de transport proprii.
    2. Costul transportului in functie de cantitate va fi stabilit direct de beneficiar, cu transportatorul, sau poate fi solicitat furnizorului o solutie.
    3. Livrarea produselor de la depozitul furnizorului se face in baza facturii fiscale si a avizului de expeditie.
    4. Livrarea produselor se va face in intervalul de lucru:

Luni- Vineri: de la 9.00 - 18.00

Sambata: de la 9.00 -15:00

Duminica: inchis

    1. Pretul produselor include incarcarea in masina de transport, fie a furnizorului, sau a beneficiarului.
    2. Produsele vor fi insotie de avize de expeditie pe perioada transportului.
    3. Produsele livrate sunt marcate CE, corespunzand din punct de vedere legislativ cu cererile in vigoare ale statului Roman si al Uniunii Europene.

Factura fiscala tine loc de: contract ferm intre parti, certificate de calitate si conformitate.

In mare, produsele companiei noastre sunt urmatoarele:

FAIANTA, FAIANTA BAIE, FAIANTA BAIE RECTIFICATA, FAIANTA BAIE NERECTIFICATA, FAIANTA LUX, FAIANTA RECTIFICATA, FAIANTA NERECTIFICATA, GRESIE, GRESIE PORTELANATA, GRESIE PORTELANATA RECTIFICATA, GRESIE PORTELANATA NERECTIFICATA, GRESIE INCALZIRE PARDOSEALA, KLINKER, CARAMIDA KLINKER, ADEZIVI, ADEZIV UNIVERSAL, ADEZIV GRESIE, ADEZIV FAIANTA, HIDROIZOLATII, PAVAJE, PARDOSELI, CHIT, CHIT DE ROSTURI, MONTAJ, OSB, ORIENTED STRAND BOARD, WOOD POLYMER COMPOSITE, WPC, LEMN DE EXTERIOR, OBIECTE SANITARE, CAZI DE BAIE, BATERII, MOBILIERE, MARMURA, MOZAIC, PARCHET, PISCINE, DESIGN, DESIGN DE INTERIOR, LOGISTICA, TRANSPORT LA DOMICILIU.

Obiecte sanitare       Despre noi       Livrare si plata       Politica de retururi       Termeni si conditii       ANPC